Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

8 Aralık 2009 Salı

Dişler geliyor....




Artık nerdeyse bir bireyim. Sevdiğim ve sevmediğim şeyler belli
Bu ay ilk adımlarımı attım...
İstediğim birşeyi öncelikle şirinlikle, akabinde alamazsam ağlayarak almaya çalışmayı öğrendim.
Sekiz aylıkken alttan iki dişim çıkmıştı ve ben bugune kadar sadece bu iki dişle idare ediyordum... Bu ay üstten dört dişim geldi.. Belki, bunun da etkisiyle doğduğumdan beri ilk kez ateşlendim. Evdekiler en çok benim halsizliğime üzüldüler. İştahım kesildi ve iki günde 400 gr verdim. Zaten hareketlenmeye başladığımdan beri zayif bir bebeğim... Tabii herşeyin başı sağlık...


Dört diş aynı anda gelince üst dudağim tavşan gibi şişti :)





















3 yorum:

Fındık Kurdu Betül dedi ki...

oyy yavrum,
deniz oğlanım..

Allah şifa versin sana,
geççmiş gitmiş olsun inş..

Feride dedi ki...

geçmişler olsun kuzumuza.. tavşan dudaklarını, yeni gelen dişlerini sevsinler senin. gör bak annesi nasıl da fazlasıyla geri alıcak o verdiği kiloları:)

kayra'nın annesi dedi ki...

duyguşummmm.. kopyan olan oğluşunuu bu ara baya baya babasına benzetiyorumm!! :))