Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2 Şubat 2010 Salı

gencim, güzelim, seni üzerim...

Bugün, size önce en masum bakışımla bakıp akabinde biraz yaramazlıklarımdan bahsedeceğim...
Yeni yaşıma, yeni arabamla oldukça hızlı bir giriş yaptım :)

Diyojen gibi adamım uykum geldi mi dogru sepete..."Golge etme baska ihsan istemem"








Beş dakika boş birakmaya gelmiyorum
gecen gun annem 2 saniyeliğine mutfaga kadar gitmişken mama sandalyesinden indim yürüyerek yanına gittim..Annemin aklı basından gitti zira mama sandalyesi oldukça yuksek ve ordan dusmeden inmeme normalde imkan yok!babama anlattığında, o da sen yere bırakmışsındır yanlış hatırlıyorsundur dedi.. İşte nasıl yaptığımı size göstereyim...

Tam bu fişlerin nereye takıldığını öğrendim lakin kilit takmışlar :(


Bugun biraz temizlik yaptık... Dogrusu ben çok eğlendim...

En tehlikeli hareketim evdekiler yakında salondaki koltukları kaldıracaklar benim yuzumden...

Bu da çökertmeden çıkmış, bir yasında freddy krueger :))) pozum (kılık itibarıyle)









3 yorum:

Fındık Kurdu Betül dedi ki...

o mama sandalyesinden inebildiğine inanamadım denizim ya :)
her kare ayrı güzel,ayrı eğlenceli,dışı seni içi beni yakar pozları olmuş.
öperim seni

Feride dedi ki...

hahaha
yerim o çökertmeden çıkmış freddy i ben yaa.süper tatlısın..

Gamze dedi ki...

Ah kuzum vallaha pes dedim mama sandalyesi inişine,ama tabi birde maşallah,her babayiğidin harcı değil:))çok yaramaz oluyorlar değil mi annesi:))))