Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

7 Nisan 2010 Çarşamba

its a chopper babe!

işte ilk bisikletim..
Henüz ayaklarım pedallara yetişmiyor ama biraz ustunde oturduktan sonra ters çevirip, her "kendimce" ciddi iş yaparken soylendiğim gibi "geldim geldim" diye soylenip, tamir yapiyorum... Annem beni odada yalnız bıraktığında içerden "geldim geldim" diye bağırır. Ben de onu ciddi bişey yapma efekti olarak algıladım. Birşeye yoğunlaşınca mutlaka "geldim geldim" diyorum.


Bu arada annemin biraz "et tutayım" diye her fırsatta elime ekmek, meyve v.s. gibi bişey tutuşturması sevgili okurumun gözünden kaçmasın ;)






2 yorum:

Fındık Kurdu Betül dedi ki...

geldim geldim :)
aman dikkatli kullan Deniz kardeş

Feride dedi ki...

vaay araştırır ederken gizli kapaklı almışınız ilk motorunuzu deniz bey.. mezuniyet hedayesi mi bu yoksa..