Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

1 Mayıs 2010 Cumartesi

Ayakkabı Alışverişi

Bugün tatilde giymek üzere bana ayakkabı almaya gittik...
Ayakkabı denenmeden alınmıyor. Tekini ayağıma giyip biraz gezindim.

Bu ayakkabıları da kız arkadaşım Bahar için beğendim ama annem ayak numarasından emin olmadığı için almadı :(

işte mutlu son..

Ayna ayna söyle bana, benden yakışıklısı var mi dünyada?

Avm gezmek beni yordu, market arabasına boylu boyunca uzandım...

Ama bu arabayı görünce cazibesine kapilmadan duramadım. İçindeki kardeş beni yanına almasa da pencereden uzanıp kornasını çaldım.











2 yorum:

Feride dedi ki...

haha demek kornaya basmakla yetinebildin denizciğim :)
düşünceli oğlum, mayıs ayında kızarkadaşına ayakkabı sececeğine saygıdeger annelerine bir ayakkabı bakaydın ya! Hazır ayakkabı numarasını da belirtmiş idi panoda :) hehehe

Bahar-Cemre dedi ki...

:)) kulaklarımız çınladı :))

güle güle, güzel günlerde giy ayakkabılarını denizciim....

çok düşüncelisiniz :) seçtiğiniz ayakkabıyı beğendik :)
ayakkabı numaramızda 23 ;)
şaka şaka :)) almış kadar olduk...Düşünmeniz yeter...anne oğul çok zarifsiniz....öpüyoruz :)